Helvetes Aftonblaska!

Jag förstår verkligen inte hur dom på Aftonbladet tänker.. eller jo de gör jag.. Dom tänker pengar..
Dom bryr sig inte alls om att dom faktiskt dumförklarar sig själva.. Allt dom ser är pengar.

Aftonbladet är en av dom få som gjort en massiv grej av LHC. Dom skriver om hur "vissa kritiker" menar att jorden kommer gå under, slukas av ett svart hål osv..(Lustigt att dom inte har några namn)..
I en artikel har dom som underrubrik "I dag börjar experimentet som ska visa hur världen skapades. Kritiker talar om domedagsmaskin som kan utplåna Jorden."..
I en annan artikel har dom som rubrik "Barnen: Sluta skrämma oss"..

Är ni så efterblivna så ni inte förstår att det är _ni_ som skrämmer barnen, om någon? Klart som fan att dom blir rädda när NI skriver att jorden ska gå under..

Och att det finns folk över 10 som blir rädda för detta.. jag kan faktiskt inte förstå det.. Jag har väldigt svårt att tro.. att flera tusentals forskare skulle ha jobbat i såhär många är, utan att veta vad dom sysslar med.. eller för att utplåna jorden. Jag läste kommentarer från läsare på AB, där va 13-19 åringar som snackar om hur oroliga dom är, hur folk i skolan har gråtit osv.. Skärp er för fan.. Det enda som är oroväckande är hur dåligt ni stavar och hur mycket ni "sär skriver"..

Alla som är så oroliga för att dö, p.g.a denna maskin, borde ta sig en funderare. Risken att du blir påkörd och dör, är större än att jorden ska slukas av ett svart hål.. Risken är större att Bush får damp och skickar iväg alla atombomber han har..

Finns även folk som menar att man borde lagt pengarna på forskning om AIDS, eller försökt lösa svältproblem som finns här.. Men jaha.. Hur mycket gör NI själva för att göra någonting åt det? Och om det skulle bli brist på sopgubbar.. skulle du då "utbilda" dig till det? Förmodligen inte, för det är ingenting som intresserar dig. Forskarna har lagt tid och pengar på någonting som intresserar dom, precis som alla andra gör.

Dessutom.. Skulle världen gå under, så finns det fan ingenting att göra åt det iaf.. Så sluta gnäll och "njut av den tid du har kvar på denna jord"..
Kommer det ett larm om att jorden ska gå under inom x antal timmar, så ska jag söka upp den snyggaste jag kan hitta och ha sex tills jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0