Brr...!!

Det märks att det börjar bli höst.. Går inte att sova med fönstret öppet längre.. och det är jättekallt ute när man ska hem från jobbet. Det härliga med hösten är ju dock alla färger.. Alla fruktansvärt vackra färger. Och att jag fyller år, såklart!
Bara 8 dagar kvar nu, så man längtar ju som få. Speciellt nu när man kanske får en "present från norr"! Emil kanske kommer och hälsar på, så de ska blir grymt najs. Inte träffat honom på typ ett halvår, så det börjar bli dax.

Jag berätta ju tidigare om att Sabina inte va på jobbet i tid och öppnade.. Ni tror inte samma sak händer denna veckan? Fast denna gången försov hon sig. Stackars sate säger jag bara. Hon måste skämmas ihjäl. Det är ju dåligt som fan att inte "veta när man ska jobba", men vem som helst kan ju försova sig.. Och det är ju en grym otur att det händer på det passet som det verkligen inte får hända, och att det händer med en veckas mellanrum.

För oss andra går det iaf bra. Jag har jobbat mycket med Sara på sistone, väldigt trevlig tjej. Vi ska nog till Friskis och Svettis tillsammans imorgon när vi är lediga, och prova på Ki box. Ska bli spännande.

Petra gjorde väl dig den största tabben på "jobbet". Hon ringde och sjukanmälde sig i fredags.. Så Micke ringde mig och fråga om jag kunde hoppa in.. Och det gjorde jag ju, så snäll som jag är.. För övrigt är det väldigt händelsefullt att jobba mellan 00-06.. Men iaf.. Senare när jag jobbade så kom Micke förbi, och så visade sig att Petras kille hade ringt efteråt, och sagt upp Petra åt henne. Va i helvete lixom? Är hon inte gammal nog att kunna säga upp sig så borde hon ju knappast ens ha ett jobb. Hur svårt är det att säga "Detta är ingenting för mig, men tack för möjligheten" eller något liknande. Less man blir.

Om 20 minuter ska jag iaf till bussen och glida in mot stan. Jag funderar på att dra in om Espresso house, kirra ett Coffee card och köpa en Chai latte.

Jag skrev ju förrförra inlägget att jag skulle "ha sex tills jag dör" om LHC skulle förstöra jorden... Jag har ändrat mig.. Jag ska dricka Chai latte in i det sista! <3

Idag ska jag även jobba med Louisa, hon är så jävla härlig den tjejen, så det ska bli kul att stänga med henne!

Nu ska jag värma mig tills jag måste ut och möta kylan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0