Vilken dag.. Vilken vecka..

Emil va ju här i helgen, och de va lika trevligt att va med honom som det brukar vara! Va ju ovanligt att ha honom här, istället för att vara uppe hos honom. Men omväxling förnöjer, och jag tyckte det va rätt skönt att slippa sitta på flyg och arlanda.
Full som ett as blev jag på fredagen, inte riktigt planerat, men man fyller ju bara 18 en gång! Lördagen spenderade vi genom att låta mig sega och käka en massa god mat! Raclette is teh stuff! På söndagen hände inte heller så speciellt mycket, visade omkring Emil i stan, sen skulle jag jobba.
Men det är ju så det är, man besöker ju folk för att umgås, inte för att hitta på en massa saker 24/7.

Kalle lär ju aldrig sluta tjata om att Emil ska ha gjort mig på tjocken. Skulle va bra kul att dyka upp i norrland om 8 månader, med Emil i handen och en kudde under tröjan. Han hade blivit så.. Ja.. Chockad :P

Måndag var jag ledig, och då passade jag på att sova en del, hade inte blivit mycket sömn när Emil va här. Han sover inte så länge, och jag är uppe halva nätterna.. dålig kombination.

I tisdags fick jag lära mig öppna.. vilket inte var så farligt, förutom att det är så jävla tidigt. Börjar jag jobba kl 6, så måste jag gå upp 4:30, vilket suger rätt hårt.
Öppnade igår och idag med.. Idag sög de som fan, eftersom att ingen från gårdagen preppat några grönsaker på eftermiddagen.. så idag har jag preppat 120 tomater, ca 50 paprikor, 7 kg lök och en jävla massa annat.
Va en aning förbannad och less på förmiddagen.

Nu ska jag.. skriva ett annat inlägg.. om andra saker.. så att inläggen inte blir så långa :P

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0