Meep.

Idag är det 49 dagar kvar tills jag åker till Thailand.. Fan va jag längtar. Ska bli skönt att komma härifrån och sjukt spännande är det att få åka utanför europa. Älskar ju att träffa nya människor, möta nya kulturer osv..
Dessutom, ingen klagar väl över tre veckors avslappning?

Ska bara se till att jag får med mig en kamera.. Siktar på en Nikon D40. Tittade först på en D60, men efter att Snygge konstaterat hur lika dom är, förutom priset, så kände jag att det är nog inte lönt att lägga 1500 kr på en så liten skillnad. Speciellt inte när det är min första systemkamera. Då kan jag hellre köpa en bättre senare, när jag känner mig säkrare och kan mer.

Imorgon blir det väl utgång, antingen imorgon eller på lördag.



Magnus Betnér - I ditt ansikte, avsnitt 4

"Va fan är det där för något?!
Det där är en lemur som blivit korsad med en kiwifrukt
Åh fan.. Trodde det va Fredrik Reinfeldt
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0