Stackars lilla Sandra..

Idag vaknade man upp och kände sig lite febrig och att halsen gjorde en gnutta ont.. duktig som man skulle vara så åkte man ändå iväg till jobb för att börja kl 10..

På vägen till jobbet blev det inte bättre.. då började man få ont i magen och kallsvettades som den söta lilla gris jag är..
Efter någon timme beslutar man sig för att äta en macka för att se om det kanske är därför man har ont i magen, man är hungrig. Tvärtom så börjar jag må mer illa och huvudvärken kommer krypandes.

Runt kl 14 så beslutar jag mig för att skita i det. Ringer chefen och säger att jag tänker gå hem och att jag inte kommer imorgon heller. Sen fick jag ringa omkring och söka efter någon annan som kunde öppna.

Så nu ligger man här, varm som ett fån och mår allmänt konstigt, utan att någon tar hand om en.. Förutom mina filmer och HerrKanin.

Tyck synd om mig på avstånd iaf!

Kommentarer
Postat av: sophie

fell så solly få yo <3

2008-10-06 @ 18:38:54
URL: http://schyssta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0