PiratSandra

Och den va de ju dedär med Piratpartiet och UngPirat.. Jag ska alltså försöka styra upp UngPirat Helsingborg.. Vilket ska bli väldigt intressant och skoj! Känns lite skrämmande, men det ska nog gå bra. Boffe har jag lyckats övertyga om att vara med... och jag har till och med redan fått en piratpartiet.se-mail. Allt jag behöver göra nu är att skriva ihop ett litet brev, som ska skickas ut till pirater i Helsingborg. Sen när vi fått ihop tillräckligt med folk så ska vi få lite hjälp från oldies att styra upp de hela.

Har hakat upp mig på en idé jag fick, som man kunde göra inom föreningen.. Pirat-laserdoom. Bara namnet gör att de låter riktigt skoj.

En annan sak jag funderat på.. när vet man att det är för stor skillnad mellan två saker? När drar man gränsen? När är man "äcklig" istället för öppensinnig? Alla vet om att man blir mer eller mindre påverkad av vad andra tycker.. Iaf till en början, tills man själv och andra lärt sig acceptera allt. Hur hanterar man sånt? Och hur villig borde man vara att göra förändringar i ens liv, för andra?

Ska man verkligen försöka sig på allt.. eller är det meningen att man ska lämna en del saker till tankarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0