Fjortis-bilddagbok-stuff.. Men jag kände för det

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 8 år äldre än mig
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Ömsesidig kärlek is teh stuff
När kramade du någon sist? - Kramade Pompom innan idag!
Saknar du någon speciell person? - Det vill jag inte påstå
Har du svårt för att bli kär? - Blir lätt förälskad, men sällan kär
När kysste/hånglade du med någon sist? - 26 sep (tror jag)
Ångrar du det? - Hell no!
Är du singel? Javisst
När fick du senast en komplimang? Innan idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Hehe..

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: - "Fett ös, medvetslös"?
Hånglat med nån riktigt ful? Nix
Hånglat med fler än 50 pers? Jag räknar inte.. Men jag tror inte de
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ojoj.. Ja :P
Gjort något riktigt dumt? - Vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja? Va ingen alkis när jag va 2.
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit polisanmäld? - Nepp
Fått din mamma att gråta? - Jopp..
Slagit ner någon? Nja.. Inte slagit ner..
Skämts över dina föräldrar? Ett antal gånger.. Mest pappa :P
Skämts över dig själv? Tidigare, ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Såklart
Bråkat med din pojkvän? HAHA.. ohja
Tar du droger? Nej
Dricker du? "What's your favorite kind of beer?" "An open one!"
Vilka kläder sover du i? Varierar
Vad hatar du verkligen? FRA? :D
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nix
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ingen aning
Vill du ha barn? - Nej

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Om inte Pompom räknas, så är det jag själv.
Såg dig gråta? Ingen jävla aning
Fick dig att gråta? - Minnen
Du delade en drink med? - Hampus, tror jag iaf!
Du gick på bio med? Inte varit på bio på evigheter, minns inte
Skällde på dig? Pappa as usual

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Ja.. Pappa hacka lök innan idag :(
Kramat någon? - Bara Pompom
Pussat någon? - Ovan
Köpt någonting? - Nej
Sjungit? - Nej
Saknat någon? - Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? - Ja
Systemkamera? - Nej
Telefon på rummet? - Mobilen?
Egen dator? - Ja
Könssjukdom? - Gotta catch'em all!
Husdjur? - Ja
Bra kompisar? - Det skulle jag vilja påstå <3
Tar du receptbelagda mediciner? - Nej
Vem vill du fika med just nu? - Hmm... Boffe? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0