Trött..

Har egentligen inte gjort nånting jobbigt idag.. Men ändå är jag trött som få..
Har fått problem med att gå och lägga mig.. Stressar ihjäl med med allt som måste göras..
  • Projekt i Multimedia
  • Kompletterning till hyreshuset
  • Inredning av lokal
  • Designprov
  • Religioninlämning
  • Samhällsprov
  • Teknikutvecklings redovisning
  • Redovisning av CDställ
  • 2 Desktop uppgifter
Tror det va allt.. Mår dåligt bara av att kolla på listan..

Idag fick jag dock äntligen träffa C igen. Fan va jag har saknat den tjejen. Nu känns allt rätt igen, när hon är tillbaka och finns till hands när jag behöver prata och klaga. Älskar hur hon alltid ställer upp för mig, hoppas hon känner att jag gör likadant tillbaka.

Skönt är iaf att jag köpt allt till balen och studenten nu, känns skönt att man har det överstökat. Men fan va jag längtar nu. Det är så nära, men ändå så långt bort.


Halsband, armband, örhänge, två ringar, en axelbandslös BH

När jag kom hem testade jag alla mina grejer till studenten, kolla så det såg snygg ut.

image16
Snygg tjej, snygg rygg, snygg klänning, snygg tatuering

Nu är jag trött och lite less på mig själv.. så nu säger jag godnatt...

God natt<3
Kram

Kommentarer
Postat av: Henke

ny tatuering?

2008-05-06 @ 23:32:16
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0