Svek..

Finns det något mer svekfullt än när man sen två veckor tillbaka bestämt en tid att göra ett arbete, för att INGEN annan dag passar den personen, och sen när dagen väl kommer så kan den helt plötsligt inte?

Sjukt besviken på dig. Du verkar inte förstå att allting kretsar kring dig, dina tänder och dina jävla jobb.
När jag va sjukskriven från skolan för allt som hade hänt, så ble du less på mig, du tog projektarbetet ifrån mig och jag står utan slutbetyg. Allt för att du tyckte de va jobbigt att du skulle göra allt själv. Det är precis va jag har fått göra med företaget Utan mig hade inte en enda väska blivit såld, inte en enda beställning hade blivit klar och företaget hade verkligen inte varit vad det är idag. Men inte fan blir du utan betyg, inte fan får jag all ära för det.

Tyck inte så jävla synd om dig själv. Du vet vad jag har gått igenom men jag har aldrig svikit dig för det. Och jag skulle vilja mena att det som hänt mig är en aning värre än att ett par tänder har gått åt helvete.

Känner mig riktigt sviken av dig, och jag skiter i hur mycket du kommer prata om de med dom andra.

Vem är de nu som "glider" på vem? Vem är de nu som inte finns till hands?

Så likt men ändå så olikt. Du får iaf ditt jävla slutbetyg.
Hoppas du är nöjd och stolt, hoppas du känner att du förtjänar allt.

Kommentarer
Postat av: Du vet säkert själv!!

Jag vill bara informera dig om även efter att min pappa (som är en närmare människa än din kompis som du knappt träffar)gick bort svek jag aldrig mina kompisar spciellt inte dem som man arbeta med!! du kan inte komma och skylla på små saker och försöka trycka ner andra för att de ska låta bra från din sida?! jag undrar bara hur du tänker när skriver saker som detta, & i en blogg för den delen med. det låter mer eller mindre som om att det är du som glider på andra än gö något åt de. snälla ta tag i dit liv!! & jag står inte på någon av era sider och tänker inte ta en heller!!!

2008-05-12 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0