Stekdag utan stek..

Eller ja.. nästan iaf.. Låg bara en timme. Höll på att klia sönder min fot igår pga soleksemen, så jag ville inte att de skulle bli värre igen.

Istället har jag varit effektiv och gjort skolarbete. Har gjort klart uppgiften i religion, så nu slipper man tänka på de.
Jag gjorde ju en lista för några dagar sen, på saker jag hade att göra i skolan. Kan ändå stryka en hel del grejer :)

  • Projekt i Multimedia
  • Komplettering till hyreshuset
  • Inredning av lokal
  • Designprov
  • Religioninlämning
  • Samhällsprov
  • Teknikutvecklings redovisning
  • Redovisning av CD-ställ
  • 2 Desktop uppgifter
Dessutom ska jag och L göra teknikutvecklingsredovisning i morgon, det mesta iaf. Sen är designprovet på tisdag, och det kommer inte va någon större utmaning.

Just nu är jag rätt trött och vet inte om jag orkar åka till skolan imon.. Känns så onödigt. Kan likabra va hemma och sova lite längre och sen göra skolarbete. Kan ju även börja innan L kommer så vi blir klara tidigare.
Tror faktiskt de blir till att stanna hemma imorgon.

Badade innan ikväll.. De va nog de bästa jag gjort på länge. Har velat bada hela veckan, men inte haft tid. Det har hela tiden blivit för sent. Men nu äntligen. Finns inget bättre än att glida ner i jacuzzin, se ljusen fladdra lite och lyssna på bäst-musiken. Absolut bäst blev de när Death cab for cutie - Soul meets body kom.. De va total avslappning och njutning då.

Nu ska jag dock.. Slappa lite innan jag sover :)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0