Stekdag med premiärbad!

Idag har det varit kanonväder ute! Vaknade upp strax innan 11 och såg hur solen sken ute. Så jag klev upp, öppnade upp på altanen och släppte ut katterna. Gjorde lite frukost, tog fram tidningen, ställde fram laptopen och slog igång musiken.

Mannagrynsgröt med blåbär

Efter det ställde jag fram solstolen och började steka. Sanna mina ord va varmt de va, känns på huden att man solat idag. Har fått fina streck efter bikinin och har även börjat fjälla lite.. Mycket illa jag vet.

image11
Pompom steker och njuter av solen precis som matte

Vi fixade även till poolen idag, det ska ju bli fint väder hela veckan. Förhoppningsvis så tar det inte så lång tid för vattnet att bli varmare. Det var bara 11 grader i vattnet när vi fått igång pumpen och allt var det var. Men det hindrade givetvis inte mig, eller Pompom

image12
Premiärdopp och även premiärsimning för Pompom

Nu har jag legat i sängen ett tag och kikat på både Parlamentet och Sanningens ögonblick (hoppas att den där tjejen gör slut med sin idiot till sambo). Nu är det En callgirls dagbok. Tycker att den serien är riktigt grym. Synd att den inte är längre än 6 avsnitt, näst sista idag.

Imorgon är det tillbaka till skolan, känns väl okej men ändå lite halvsegt. Har ingen lust att gå upp tidigt. Sen måste jag stanna kvar hela dagen för att läraren har lagt ett prov som är schemabrytande. Jag slutar egentligen 11:10, och provet börjar 14:00. Allt för att 3 elever ska slippa skriva 2 prov samma dag.

Helt onödigt, ska man verkligen få göra så?

Får väl ligga på gräset utanför skolan, steka tillsammans med L och plugga till provet.


Nu ska jag se om jag får ihop va alla koder betyder så jag kan få en ny design på bloggen.
Någon som har lite tips eller råd?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0