Jävla bäst-dag de har varit!

* Projekt i Multimedia
* Komplettering till hyreshuset
* Inredning av lokal
* Designprov
* Religioninlämning
* Samhällsprov
* Teknikutvecklings redovisning
* Redovisning av CD-ställ
* 2 Desktop uppgifter

Så najs det är nu att ha det mesta avklarat. Det är så galet najs att jag vill krama sönder någon.
Teknikutvecklingsredovisningen idag gick RIKTIGT bra. Jag är så nöjd och stolt över den så.. ja jag vet inte vad.
H och B har fan varit mina hjältar dom senaste dagarna. B va de gäller hjälpen med redovisningen och.. erm.. moraliskt stöd. H va de gäller att se till att jag kunde göra den där redovisningen(jag hade glömt maila redovisningen till mig, så kunde inte öppna den på skolan. Men han hade tagit med den på sitt USB-minne), och sen har även  han varit ett grymt moraliskt stöd. Fan va jag kommer sakna att gå i samma klass som dig <3.

N har även bokat våra biljetter till och från Arvika idag, längtar riktigt mycket till det.

I övrigt har i dagen mest bestått av glädje, allt-möjligt-snack och fika med B.

Nu ska jag fortsätta va lycklig och göra skolarbete(!!)

PUSS<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0