En underbar dag!

Denna dagen har varit helt fantatiskt! Verkligen! Solen stekte som bara den, jag har nästan blivit som en kräfta!

Kom till skolan vid 12, och slutar kl 13. Kändes verkligen lönt att gå dit, men jag hade trevligt med B på vägen upp till skolan. Efter skolan så träffade jag C igen. Vi la oss vid Grytan, som ligger i närheten av Kärnan, och stekte i en timme eller så.

image17
Kärnan

Sen åkte jag hem, grilla lite med familjen. Va jättemysigt och gott som tusan!

Jag fick dock kila upp på Väla en sväng också. Jag fick köpa mig ett par flipflops och så, för jag kan nämligen inte ha på mig några skor jag äger längre. Jag kan inte ha några skor som hälen vidrör, för då gör det ont som satan. Jag tror jag har antingen en spricka i hälen, eller så har jag nån slags tryckskada. Så dom senaste dagarna har jag använt ett par (fula) slip-ins.. Men mina fötter lökar ju sönder i dom, så har fått fina skav mellan och på tårna.
Men jag klagar ju iofs inte över att jag fick shoppa!


Skor, från H&M 98 kr, från Skorönne 99 kr.

Jag har även gjort klart typografin till i morgon nu också, känns jätteskönt.

Nu har jag dock varit nyttig med maten, va riktigt smaskigt


Tomat, ost, färst basilika, salt, peppar, olivolja och vinäger

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 8, fixa till tandställningen. Besvärligt att man inte ens kan äta ett äpple utan att man ska behöva åka till tandläkaren..
Efter det blir det iaf skola och stek :)

Dagens citat:
Allt för ofta är det de man vill ha mest som man inte får
Dagens låt:
CSS - Music is my hot hot sex


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0