Vilken dressing vill du ha?

Idag var jag på utbildning.. Subway-utbildning.. i Lund.. Kan väl tyckas låta tråkigt, men det va faktiskt väldigt kul.
Stämningen va på topp, vi kom alla överrens och allting flöt på rätt bra. Det kändes lite småroligt och pinsamt när man inte hade någon aning om hur man skulle fixa med kassan, eller inte visste vilken sås man kan rekomendera till olika subs.

Så på måndag kör vi igång på riktigt.. Lite i smyg sådär.. Börjar på första passet kl 10. "Resturangen" ligger precis brevid 7eleven utanför knutan, så de känns som att det kommer kunna bli stressigt där. Så många som rör sig i det området.

Just nu, saknar jag någon att sova med.. Kanske en person lite mer än andra..
Får jag smörja in mig i matfett och låta mig stekas på din heta kropp? :)

Nu ska jag se klart på Sex and the city, sen ska jag sova :)

NATTI! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0