Kommit efter lite..

...med dom där horoskopen jag sa att jag skulle skriva.. Så här kommer dom :)

Måndag:
En släkting hör av sig och behöver några goda råd. Klart att du ställer upp, men lova inte att allt blir så bra.

Tisdag:
En vän på jobbet har det lite svårt och nu måste ni ställa upp och ge en hjälpande hand. Det kostar inget – bara lite tips.

Onsdag:
Du är bra på att lyssna och du är bra på att analysera hur det kan bli. Men i dag blir du lite ställd. Fråga om tips.

Torsdag:
Det är full fart och du har knappast möjlighet att ta på dig mer jobb. Förklara att det går ut över vad ni gör. Tänk framåt.

Fredag:
Du är bjuden på fest, men hälsan kunde varit bättre. Din kärlek vill ändå att ni går och plötsligt mår du bättre.


Kan ju säga det att jag har inte en aning om vad något av horoskopen ska betyda :P

Igår städade jag huset halva dagen, resten av dagen spenderade jag framför tv för att på natten smyga ut och nattbada och basta med Henke. Det va kallt, varmt och hett.. Sen lämnar vi de där :)

Idag är jag fruktansvärt trött, sov 5-6 timmar inatt.. och blev väckt med jämna mellanrum. Störigt som fan, men va gör man. Just nu ligger jag och kollar på Project runway och väntar på mat, magen kurrar.

PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: sophie

kallt, varmt och hett..hmmm ;)

2008-08-30 @ 20:14:13
URL: http://schyssta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0