Hej, det är Micke från Subway.

Så började telefonsamtalet där jag blev informerad om att jag va en av dom MÅNGA sökande som blivit anställd på Subway!
Jag har fått jobb!!! Jag är så grymt askalas-glad. Ska på utbildning på torsdag för att sen börja jobba och inviga de nya stället på måndag nästa vecka!
Glad som jag va så trippade/skuttade jag omkring i affärerna och letade efter ett par svarta byxor som jag ska jobba i.
Gjorde ett klipp på H&M, ett bar enkla svarta byxor för 199 kr.

För att fira lite extra så köpte jag även en svart t-shirt med vitt tryck och ett par nya svarta leggings på Gina Tricot.
Hittade en massa annat på Gina med, men jag känner att jag ska fundera över vilket jag vill ha först. Har inte så mycket pengar att tillgå just nu. Får se om mamma kanske kan tänkas bjuda på lite.
Hittade en asnajs hood på Carlings med, den va sååå-ååå fin. Vit, med jättefärgglada tryck i form av fjärilar. Det va lite neonfärger i osv. Mamma tyckte inte om den.. "Den tröttnar man ju bara på, den är svår att ha på sig". Uppenbarligen så har hon inte sett dagens mode bland ungdomar. Man tröttnar inte på såna tröjor, man blir typ glad av att använda dom.
Hittade massa fina skor på Skopunkten också, ska lura dit mamma å se om hon vill betala. Fan va jag låter bortskämd, men va gör man när man inte har någon inkomst och behöver kläder och skor? Vem vänder man sig till? Jo, mamma och pappa!

Bilder på kläderna kommer sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0