Happy birthday

Idag blev My 18 år, så vi har firat henne på Sundsbussarna. Fan va full hon blev! Jag och Hampus blev lite rädda ett tag tror jag. Hur som helst var det lite roligt på sundsbussarna, My smällde till en kille, för att han och nån kille som satt med honom stirrade som få, speciellt den där andra killen som typ våldtog en med ögonen. Hur som helst, det lustiga med det hela är att killen som My smällde till började ragga på mig efter det. Jag blev helt "w00t?".

Nu ligger jag här i min säng och gäspar. Hade inte varit helt fel att sova.
Hade tänkt dra upp på väla imorgon och investera i lite kläder och skor.

Horoskopet från igår:
Du och din kärlek har hamnat lite snett och nu måste ni reda ut vad som blivit fel. Ni älskar varandra och får inte låta bagateller störa.

Vilken kärlek?^^

NATTI!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Rivfader

jag är kärleken, såklart ^^

2008-08-28 @ 22:43:51
URL: http://blogg.rivfader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0