Då var man tillbaka..

Efter ett enormt uppehåll i min annars inte så speciellt gamla blogg är man nu tillbaka. När jag tänker tillbaka så ångrar jag lite att jag slutade blogga.. Har ju hänt en del under sommaren.
Har varit i England och jobbat, snubblat över ett och annat as och blivit askalas vid både bättre och sämre tillfällen.

Idag däremot, har jag varit förföljd av en hemsk huvudvärk. Givetvis gjorde jag mitt bästa för att få bort de genom att sitta vid datorn hela dagen, medans syskonen och pappa bankade på taket, precis ovanför mitt rum. Ren kärlek kände jag för dom, tro inget annat.
Så det blev att hela dagen blev tillägnad åt att försöka pilla ihop designen till bloggen, som tillslut visade sig vara lättare än vad jag trodde. Det som tog längst tid va väl pilleriet i photoshop och att göra mig själv nöjd med min design. Förtillfället är jag nöjd, men det skulle inte förvåna mig om jag, vid ork, gör en ny design varje vecka.

I morgon ska jag försöka styra upp lite löshår. My var ju snäll nog att klippa mitt hår i lördags när jag va på besök. Är väldigt nöjd med det, uppklippningen är asnajs. Men som dom flesta vet.. uppklippning = tunnt hår.. Så jag ska investera i mitt första löshår. Sophie ska förhoppningsvis bidra genom att följa med och hjälpa mig välja :)
Ska även unna mig en Chai Latte när jag ändå är i stan imorgon. Har inte fått en på två veckor nu, vilket gör ont i mitt hjärta. Ingenting är bättre än en Chai Latte.
Annars får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Kanske ska jag försöka skissa på min klänning till Sensation.
Japp japp ni läste rätt, den 15 november i Köpenhamn smäller de. Tusentals vitklädda människor ska för första gången samlas i Danmark och festa loss i 7 timmar(eller längre?!). Jag längtar som få!

Nu ska jag däremot återgå till tv:n, den gråter efter min uppmärksamhet.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0